Немовля вже на 3-му місяці життя вміє фокусувати погляд на предметах. Тому Тюленів радить мамам заповнити весь простір довкола ліжечка малюка корисними зображеннями: репродукціями шедеврів живопису, чи, наприклад, математичними формулами. Відомо, що в дитячій кімнаті математика Софії Ковалевської замість шпалер стіни були обклеєні конспектами лекцій видатних російських математиків. На думку Тюленєва, інтелектуальному розвитку чада дуже допомагає прослуховування пісень. Проте не дитячих, а дорослих. Така пісня повинна бути серйозною, містити якесь завдання, проблему та мати яскраво виражений сюжет.
Більше 100 років тому італійський педагог-гуманіст Марія Монтессорі розробила унікальну методику по вихованню дітей різного віку — від немовлят до юнацтва. Всі ідеї вона виклала у своїх книгах. На думку вченої, виховувати дитину треба не повчаннями та доріканнями, а звичайним спостереженням.
Марія Монтесорі у своїй книзі «Діти — інші» пише, що в жодному разі не можна загортати немовля в пелюшки, як ми це робили раніше. Адже гірших мук ніж сповивання для дитини й бути не може. Через це в малюка перетискаються ручки, ніжки, він не може ворушитися, шкіра не дихає.
Аби дитина виросла здоровою та загартованою, чим частіше потрібно залишати її голенькою у своєму ліжечку, а не вдягати, як капустину.